5 Kesalahan Seks Suami Yang menyebabkan isteri gagal pancut

Dah cuba macam-macam cara, teknik, skill di ranjang tapi masih gagal pancutkan isteri? Mungkin anda melakukan kesalahan-kesalahan seks tanpa anda sedari.
kesalahan seks yang menyebabkan isteri gagal pancut

5 KESALAHAN SEKS SUAMI YANG MENYEBABKAN ISTERI GAGAL PANCUT
Di sini saya berikan 5 kesalahan seks yang sering para suami lakukan di ranjang yang boleh menjadi faktor utama penyumbang kepada masalah gagal pancutkan isteri.
Tidak menyediakan lokasi asmara yang sesuai

Anda mungkin berfikir yang lokasi untuk berasmara tidak memainkan peranan penting, tetapi sebenarnya anda salah. Bagi kaum lelaki mungkin tidak kisah kat mana nak beromen dengan isteri, tetapi berbeza bagi isteri anda.

Mereka amat peka dengan persekitaran dan mood mereka mudah terusik sekiranya mereka kurang selesa sekiranya mereka merasakan persekitaran tidak sesuai dengan aktiviti yang akan mereka lakukan.

Ini tidak bermakna anda harus menyewa hotel setiap kali ingin buat isteri pancut. Cukup sekadar sediakan suasana romantik setiap kali ingin bersama. Penataan cahaya, bau-bauan, dan kekemasan lokasi asmara adalah antara faktor-faktor yang diberi perhatian oleh isteri anda. Oleh itu pastikan suasana lokasi berasmara adalah sesuai untuk membangkitkan mood isteri.


Mengabaikan foreplay

Gelojoh ketika diranjang dan kaum lelaki tidak dapat dipisahkan. Saya faham memang sukar untuk mengawal diri apabila nafsu memuncak. Tambahan lagi bil air sudah lama tertunggak. Tetapi anda harus ingat, ghairah isteri anda tiada suis “On” dan “Off”.

Anda perlu memandu ghairah beliau dengan perlahan-lahan sehingga tiba ke puncak. Ini adalah fitrah setiap wanita. Mereka perlu dipanaskan dengan belaian dan cumbuan sebelum mereka benar-benar bersedia untuk inzal. Jika tidak, dalam 99% situasi mereka akan gagal untuk puas dan pancut.


200KM/Jam

Mendayung dengan laju memang nikmat. Tetapi jangan lupa mendayung dengan rakus dan laju setiap masa akan membuatkan anda cepat pancut. Dan selalunya para suami akan pancut sebelum isteri mereka puas. Akibatnya isteri terpaksa berpura-pura klimaks untuk menjaga hati suami mereka.

Belajar untuk mengawal diri anda. Dayung zakar dengan perlahan-lahan, dan jangan lupa untuk memberi perhatian kepada bahasa tubuh isteri anda. Sekiranya anda rasakan ingin pancut, tarik keluar sebentar zakar anda, tetapi teruskan menujah faraj isteri dengan jari anda.

Jangan lupa anda mempunyai pelbagai senjata selain zakar untuk membuatkan isteri anda pancut.

Bahasa Tubuh?

Seperti yang saya beritahu tadi, anda perlu peka dengan bahasa tubuh isteri anda. Apa itu bahasa tubuh? Ialah setiap gerakan tubuh yang isteri anda lakukan ketika di ranjang. Faktanya setiap gerakan yang isteri anda lakukan mempunyai maksud tersendiri. Bukan beliau saja-saja mengangkat kaki atau melihat ke atas ketika berasmara. Semuanya mempunyai sebab.

Oleh itu anda perlu peka dan beri perhatian terhadap perkara ini. Seringkali para suami hanya memberi perhatian kepada diri mereka sendiri dan mengabaikan bahasa tubuh isteri. Sayang sekali kerana dengan mudah anda dapat membaca tahap kepuasan isteri anda dengan bahasa tubuh beliau.

Anda boleh tahu beliau suka atau tidak dengan apa yang anda lakukan. Anda boleh tahu beliau nak lagi atau tak. Pendek kata anda boleh berfikir seperti isteri anda dengan membaca bahasa tubuh isteri anda. Jadi pastikan anda beri perhatian terhadap setiap gerakan yang beliau lakukan ketika berasmara.

Salah satu rujukan bagaimana untuk membaca bahasa tubuh isteri di ranjang ialah melalui panduan Ebuku Seni Bahasa Tubuh. Anda boleh dapatkan kat sini. Klik di sini.

Mengabaikan isteri selepas seks

Ini adalah kesalahan besar yang ramai suami buat, iaitu mengabaikan atau tidak memberi perhatian kepada isteri selepas puas dan pancut.

Anda mungkin merasakan ini tidak begitu penting, malangnya anda salah. Kesan terhadap kesalahan ini amat besar impaknya. Mungkin tidak memberi kesan dari segi fizikal, tetapi kesan terhadap psikologi seks isteri amat besar, dan ini akan membuatkan isteri sukar untuk puas dalam hubungan seks anda berdua.

Seperti anda perlu melakukan “warm up” dengan foreplay sebelum mendayung, anda juga perlu melakukan “warming down” kepada isteri anda selepas seks.

Tak susah pun. Selepas pancut, peluk, bergurau dan berbual sahaja dengan beliau. Tunjukkan kepada beliau yang anda menghargai apa yang beliau lakukan di ranjang sebentar tadi. Tunjukkan yang anda amat puas dengan layanan beliau. Tak susah pun. Sekejap pun tak apa, kalau lama lagi bagus.

Saya harap anda akan mengambil serius apa yang saya tulis kali ni. Kesalahan-kesalahan seks ini adalah antara kesalahan-kesalahan utama yang sering para suami lakukan di ranjang. Dan kesalahan-kesalahan ini juga adalah antara faktor-faktor yang membuatkan isteri gagal untuk puas dan pancut.

Sebenarnya banyak lagi kesalahan-kesalahan seks yang sering kita lakukan tanpa kita sedari. Sedihnya oleh kerana kita tak tahu pun perbuatan yang kita lakukan ketika Seks tu perbuatan yang salah, kita masih terus lakukan. Lepas tu hairan pulak kenapa isteri tak puas dan gagal untuk pancut.

Kalau anda berminat nak ambil tahu tentang kesalahan-kesalahan seks ni, anda boleh dapatkan panduan Ebuku 90 Kesalahan Seks. Ya ada 90 kesalahan seks yang tak sepatutnya anda lakukan di ranjang.
5 Kesalahan Seks Suami Yang menyebabkan isteri gagal pancut 5 Kesalahan Seks Suami Yang menyebabkan isteri gagal pancut Reviewed by Mark Adam on 21:50 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.