WAJIB BACA..!! Petua Dan Mantra Mimpi Basah Dengan Orang Yang Kita Inginkan.



Mimpi basah adalah mimpi yang dialami oleh setiap lelaki dan wanita di mana di dalam mimpi tersebut kita sedang melakukan persetebuhan dengan lawan jantina masing-masing. Apabila seseorang lelaki bermimpi dan keluar mani, maka badannya mula memproses hormon testosterone bagi menghasilkan mani.

Kekerapan mimpi ini berbeza mengikut umur dan status perkahwinan seseorang. Berdasarkan statististik, lelaki atau perempuan yang belum berkahwin berumur antara 15-40 tahun akan mengalami mimpi basah sebanyak 3-5 kali sebulan.

Manakala bagi lelaki atau perempuan yang sudah berkahwin berumur antara 20-50 tahun akan bermimpi sebanyaka 1-2 kali sebulan.

Adakah kita boleh menentukan pasangan dalam mimpi basah tersebut? Ya, ada satu mantra yang dikatakan boleh membuat impian anda menjadi kenyataan di dalam alam mimpi.

Mari kita ke sesi pelajaran kita. (Untuk orang dewasa sahaja. Jadi tak jadi tu terpulanglah, tapi ini orang tua-tua dulu ajar)


Begitulah ilmu alam tidak sedar yang ingin dikongsikan hari ini. Tak leh banyak-banyak, tunggu lain kali pulak saya kongsi ilmu lain. 

Hah? Apa lagi? Pegi la Google nama penuh artis atau gadis yang korang minat sangat tu. Pasal lipatan tu, belajarlah kat YouTube, takkan nak buat origami pun kena ajar kat sini.
WAJIB BACA..!! Petua Dan Mantra Mimpi Basah Dengan Orang Yang Kita Inginkan. WAJIB BACA..!! Petua Dan Mantra Mimpi Basah Dengan Orang Yang Kita Inginkan. Reviewed by Unknown on 15:28 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.