Pertama kali melihat dua selebriti adik-beradik iaitu Nelydia dan Uqasha yang sama-sama memakai gaun berwarna biru yang agak ketat.

Pertama kali melihat dua selebriti adik-beradik iaitu Nelydia dan Uqasha yang sama-sama memakai gaun berwarna biru. Agak sukar untuk membezakan identiti setiap mereka kerana memiliki raut wajah dan warna rambut yang hampir sama.

Bagaimanapun, dua keistimewaan yang tidak boleh dipertikaikan tentang Nelydia dan Uqasha ialah mereka memiliki kecantikan semulajadi dan bentuk badan yang langsing. Mungkin itulah kelebihan insan yang dilahirkan dengan dua bangsa berbeza iaitu kacukan Melayu-Siam.

Qi Razali dan Pekin Ibrahim boleh dikatakan lelaki paling bertuah berjaya memikat hati Nelydia dan Uqasha sedangkan mereka ini sering menjadi rebutan ramai jejaka di luar sana dan kalangan selebriti lelaki lain.

Pertama kali melihat dua selebriti adik-beradik iaitu Nelydia dan Uqasha yang sama-sama memakai gaun berwarna biru yang agak ketat. Pertama kali melihat dua selebriti adik-beradik iaitu Nelydia dan Uqasha yang sama-sama memakai gaun berwarna biru yang agak ketat. Reviewed by Unknown on 11:37 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.