( 4 FOTO) Adoiii..dia terus mempromosi..siap offer harga lagi..

Sejak kebelakangan ini isu gadis seorang p****ur yang mempromosikan diri beliau melalui media sosial makin berleluasa.

(4 FOTO) Adoiii..Dia Terus Promosi..Siap Offer Harga Lagi..
(4 FOTO) Adoiii..Dia Terus Promosi..Siap Offer Harga Lagi..
Kali ini beliau bertindak dengan lebih berani lagi apabila menyenaraikan perkhidmatan pelacuran tersebut bersama dengan kadar harganya sekali.Kepada individu yang terlibat,harap batalkan saja niat anda..!!!




Sejak kebelakangan ini isu gadis seorang p****ur yang mempromosikan diri beliau melalui media sosial makin berleluasa. Kali ini beliau bertindak dengan lebih berani lagi apabila menyenaraikan perkhidmatan pelacuran tersebut bersama dengan kadar harganya sekali.

Sebelum ini pihak SKMM telah memantau banyak kes-kes jenayah yang berlaku di media sosial. Oleh itu, secara logiknya, kes Zara menggunakan media sosial untuk mendapatkan pelanggan ini sepatutnya dapat dibendung dengan mudah sahaja.

Namun pihak berkuasa dilihat tidak melakukan apa-apa dalam memantau kes pelacuran Zara ini. Mari kita lihat iklan Zara dalam media sosial ini :-







Ramai sungguh duk pm tanya rate zara..
Meh sini zara nak cerita sket tentang rate zara okeh..
SEX SLOT AREA KLCC
– boleh anal
– cim
– unlimited shot
2 Jam RM600 (siang sahaja)
3 Jam RM800
6 Jam RM1100
12 Jam RM2000
*** nak booking, make sure set tarikh dulu. Set masa dan juga berapa jam yang uolss nak. Dah set semua tu baru proceed untuk bayaran. BAYARAN MELALUI BANK IN SAHAJA (full payment)
Zara hanya akan bagi lokasi/nama hotel/nama condo/nombor bilik/nombor unit condo kepada CLIENT YANG SUDAH BUAT BAYARAN SAHAJA.
Okay, bagi sex slot LUAR DARI KAWASAN KLCC pun sama harga di atas cuma minimum hours ialah 3 jam.
For booking sila whatsapp 011-28344937
Kami menggesa pihak berkuasa bertindak dengan lebih tegas terhadap aktiviti pelacuran Zara ini.
( 4 FOTO) Adoiii..dia terus mempromosi..siap offer harga lagi.. ( 4 FOTO) Adoiii..dia terus mempromosi..siap offer harga lagi.. Reviewed by Unknown on 22:39 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.