INFO TERKINI - Luahan Hati Sayu Abang Mangsa Culik Van Putih Yang Menjadi VIRAL Ketika Ini



MALAYSIA - Seorang gadis #berusia 14 tahun dilaporkan diculik ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Bandar Sultan Sulaiman, Pelabuhan Klang, petang semalam.

Mangsa, Nor Amira Atirah #binti Abdul Majid, dilaporkan hilang, setelah ibunya mendapati anak gadisnya itu tidak berada di rumah sehingga jam 10.00 malam.

"Saya cuba menghubungi anak #saya melalui telefon, tetapi tidak dapat. Saya juga cuba mencari di merata-rata tempat, juga tiada. Saya risau dengan keselamatan anak saya, takut terjadi perkara yang tidak diingini," katanya dalam laporan polis yang dibuat di Balai Polis Bandar Sultan Sulaiman.

Susulan itu, sumber yang #menghubungi kami juga turut memberikan rakaman audio perbualan dengan mangsa yang menangis sayu meminta pertolongan.

Berdasarkan rakaman tersebut, #mangsa mendedahkan dia telah diculik oleh sebuah van berwarna putih, namun tidak sempat mengingat nombor pendaftaran kenderaan itu kerana kepalanya ditekup dengan kain sebelum pengsan.


Mesej mangsa yang sempat dihantar








Mangsa hanya tersedar dan #ternampak papan tanda menuju ke Johor Bahru dan memaklumkan perkara itu kepada ahli keluarganya melalui panggilan telefon yang dibuat tanpa pengetahuan penculik terbabit. 

Menurut mangsa, ramai lagi #gadis-gadis yang lain turut berada dalam tahanan mereka yang dipercayai diculik untuk dijual. 

Bagaimanapun, perbualan itu #terputus apabila telefon mangsa kedengaran seperti dirampas oleh seseorang yang dipercayai penculik terbabit. 

Pihak Polis Diraja Malaysia #sehingga kini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan untuk mengesahkan kejadian culik ini namun waris mangsa sudah giat menyebarkan maklumat bagi tujuan mengesan mangsa.


Luahan hati abang mangsa lihat gambar dibawah :- 



"Ya Allahhhh !! kenapa dorang ni kejam sangat2.. kenapa korang cakap adik aku mati kne bunuh lah, kne rogol lah, kes selesai lh ape lah!! Ape korang nk sebenarnye !! Tolong sangat tolong jangan percaya post2 bodoh macam ni!!! Aku mntak doakan dia selamat korang sibuk sebar fitnah cakap dia dah mati!! Sedangkan polis xbagi info apa2 lagi korang dah pandai2 nk buat cerita!! Mungkin tak kena kat batang hidung korang boleh lh ckp mcm2, ada pulak yg melawak! Weh ko ingat benda mcm ni blh buat main2 ke??!!! Ni soal hidup mati adik aku tau tak!! Ape perasaan family2 aku bila baca post2 korang nih!! Tunjuk bukti yg sahih dulu lah baru cakap!! Aku xtau korang ni spisis ape laa.. Tolong ah ni bukan benda main2 dohh.. Fikir lh skit perasaan kteorg,, jgn buat cerita bodoh mcm ni wehh tolong ahh!! Ckup lah tekanan yg kteorg rase jgn nk ditokok tambah!! Tolong ah weh jgn sebar berita palsu.. Aku berharap sgt2 ni polis dpt jumpa dia sblm dia n yg lain2 kne bawak jauh dari sini.. Allah..Polis detact dia ada kat banting.. bukan kt jb.. mse dia sedar dlm van putih tu dia trnmpak sign board JB.. sbb tu kami ingat dia kt jb.. and lepas dia dpt curi hp pnculik tu polis trus dpt detact . no tu dekat banting..n skrg polis tgh buat kerja dorang.. kteorg cuma tggu info dr pihak polis n setakat ni polis blm bg info ape2 lagi.. klau ada nnti aq update.. tp aku yakin yg dia masih hidup.. tlg doa yg baik2 untuk dia.. dia blm dijumpai lagi cuma dpt kesan dia ada kt mne tu je.. nasib baik dia dpt curi hp pnculik tu at least polis dpt detact no tu kt mne.. selebihnya pihak polis yg uruskan.. apa2 pun aku mntak korang doakn agar pihak polis dpt jumpa dia dlm keadaan yg SELAMAT.. Nk cerita mcm mne dia kne culik mmg pnjng sgt.. Apa2 prkembngan trbaru aku akn update.. Tv3&9 ada call akk sepupu aku n mngkin kes ni msuk berita.. kt situ korg blh dngr crita yg sebetul2 nya.. Dia msh blm dijumpai lg cuma polis dpt kesan lokasi dia trkini dekat mne.. harap korang phm ayat tu..
Nama : Nur Athirah Amirah
Lokasi Terakhir : Bandar baru sultan sulaiman klang.
Umur : 14tahun..
Suspek : Van warna putih, pemandu india.."
INFO TERKINI - Luahan Hati Sayu Abang Mangsa Culik Van Putih Yang Menjadi VIRAL Ketika Ini INFO TERKINI - Luahan Hati Sayu Abang Mangsa Culik Van Putih Yang Menjadi VIRAL Ketika Ini Reviewed by Unknown on 01:13 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.